Opstart

Forud for barnets begyndelse i børnehaven afholder vi en opstartssamtale, for at vi kan være godt klædt på til at tage imod jeres barn. Vi vil gerne, at I ligeledes besøger børnehaven sammen med barnet, så vi kan vise jer rundt og fortælle om vores hus. Barnet vil her blive tildelt et garderoberum og få vist sin stue.

Vi opfordrer til, at I lader barnet starte stille og roligt op i børnehaven. Det kan være en fordel at give barnet nogle korte dage, som så kan trappes op igennem den første uge. Dette aftaler vi sammen til opstart samtalen.

Bruger jeres barn ble, skal I selv medbringe disse. Bleerne ligger i en kasse med barnets navn på det store badeværelse. Vi gør opmærksom på, når der er få bleer tilbage.